Lépj szintet a játékban az Oakley lencsékkel

Az Oakley speciális lencséket fejlesztett ki gamerek számára. A Prizm Gaming sorozat szemüvegei növelik a kontrasztot, segítik az éleslátást, és kékfény-szűrőjükkel csökkentik a szemek fáradását.

 A sportban és az e-sportban is fontos, hogy a szem a lehető legtöbb részletet lássa akció közben – hangsúlyozza Dervin James profi amerikaifutball-játékos, a Los Angeles Chargers védője, aki egyben gamer, Madden NFL játékos. „Az Oakley Prizm plexiüveges NFL-sisakkal a legapróbb részletekre is felfigyelek a pályán, és áttörést érhetek el a meccseken. Elég menő, ahogyan ez a technológia segít a különböző sportágakban, és most a gamerek is élvezhetik az előnyeit” – emeli ki a sportoló.

Az Oakley Prizm™ Gaming Lens technológia növeli a kontrasztot és segíti az éleslátást. A szemüvegek kékfény-szűrője 40%-kal csökkenti a fényt a 380-550 nanométeres tartományban, így védi a szemet a mesterséges fénytől, és csökkenti annak fáradását. Az Oakley úgy tervezte meg a lencséket, hogy a kékfény-szűrés mellékhatásaként gyakran jelentkező sárgásodást is minimalizálja.

Emellett a vékony szárú keretek headset-kompatibilisek, és egész napos viselésre is alkalmasak. A következő hónapokban az Oakley és a neves gamerheadset-márka, a Turtle Beach közös szemüvegsorozata is debütál.

„Versenyekben gyökerező márkaként nagy öröm számunkra, hogy kibontakozhatunk a gaming területén” – emelte ki a bemutató kapcsán Ben Goss, az Oakley globális marketingigazgatója. „Ezt az iparágat ugyanaz a teljesítmény iránti szenvedély hajtja, mint bennünket is. A Prizm Gaming ennek a szenvedélynek az eredménye, amivel áthidaljuk a fizikai és az e-sportok közti szakadékot. Izgatottak vagyunk, hogy olyan kiegészítőt biztosíthatunk a gamereknek, amivel a következő szintre léphetnek.”

Az Oakley és az EA Sports Madden NFL 21 közösen ünneplik az új Prizm Gaming lencsék bemutatását egy szórakoztató e-sport heti adással. A „Derwin James VS The World” műsorban a Los Angeles Chargers sztárját sportolók, celebek és zenészek teszik próbára a győzelemért. A sorozat az atlantai rapper, Lil Baby közreműködésével indult szeptember 15-én. Emellett az Oakley kiterjesztette a MotoGP-együttműködéseit a digitális térbe is a MotoGP E-Sports hivatalos partnereként.

A Prizm Gaming modellek elérhetőek az Oakley.com weboldalon, a kijelölt Oakley üzletekben és optikákban.

A sajtóközleményhez tartozó képek az alábbi linken tölthetők le:

http://bit.ly/OakleyPrizmGaming

Az Oakley-ról

 Az 1975-ben alakult Oakley vállalat a világ egyik vezető sportmárkája. A dél-kaliforniai székhelyű vállalat a sportolás közben felmerülő problémák megoldására új, művészien csomagolt találmányaival próbál választ adni. Ez a filozófia, valamint azok az innovációk, amelyekhez a leghíresebb és elismertebb sportolók ragaszkodnak, tette az Oakley-t az egyik legsikeresebb márkává a piacon. A márka több mint 600 szabadalom tulajdonosa. Az Oakley híres utánozhatatlan lencsetechnológiájáról, a High Definiton Opticsról, amely nemcsak a nap- és optikai szemüvegekbe épült be, hanem minden prémium Oakley szemüvegbe is. Az Oakley vezető pozícióját a napszemüvegen kívül ruházati cikkekre, lábbelikre és kiegészítőkre is kiterjesztette. Az Oakley mind a női és mind a férfi vásárlóira egyformán koncentrál, mindkét nem számos termékcsalád készletéből választhat. Az Oakley a Luxottica csoport egyik leányvállalata. További információ itt érhető

el: www.oakley.com.

 A Luxotticáról

A Luxottica csoport a prémium, luxus- és sportszemüvegek vezető cége, amely Észak-Amerikában, Ázsiában, Kínában, Dél-Afrikában, Latin-Amerikában és Európában több mint 7 ezer optikával és napszemüveg-kiskereskedelmi üzlettel rendelkezik. Az erős és kiegyensúlyozott cég saját márkái közé tartozik a világ leghíresebb napszemüvegmárkája, a Ray-Ban, az Oakley, a Vogue Eyewear, a Persol, az Oliver Peoples, az Alain Mikli és az Arnette. Ezenkívül szerződésben áll a Giorgio Armanival, a Bvlgarival, a Burberryvel, a Chanellel, a Coach-csal, a Dolce & Gabbanával, a DKNY-val, a Polo Ralph Laurennel, a Pradával, a Michael Korsszal, a Starck Eyes-szal, a Tiffanyval és a Versace-val. Globális szinten 130 országban van jelen, emellett a társaság vezető kiskereskedelmi láncokat is kezel, többek közt a LensCrafterst, a Pearle Visiont és az ILORI-t Észak-Amerikában, az OPSM-t és a Laubman & Pankt Ázsiában, a LensCrafterst Kínában, a GMO-t Latin-Amerikában és a Sunglass Hutot világszerte. A termékek tervezése és gyártása az Olaszországban található hat üzemben, a Kínában található két saját tulajdonú üzemben, egy Brazíliában található üzemben és egy Amerikában található üzemben történik. Utóbbiban csak sportviselet gyártására vannak berendezkedve. 2014-ben a Luxottica Csoport nettó bevétele több mint 7,6 milliárd euró volt. További információ a www.luxottica.com weboldalon áll rendelkezésre.