A márka új, eklektikus rövidfilmekből építkező kampánya azt a pillanatot ragadja meg, amikor csak te számítasz, és veled ünnepli a spontaneitást és a szabadságot.
Élj a jelennek, ragadd meg a pillanatot, de maradj hű önmagadhoz – a Ray-Ban ezeket az értékeket állítja új kampánya középpontjába, és szükségünk is van a pozitív gondolatokra. Spontán, merész, szabad, de többről van szó, mint a megjelenésről, a hangulat, az életszemlélet a legfontosabb.
Éppen ezért a You’re On kampányt a márka különböző digitális kezdeményezésekkel indította el, melyek Ray-Ban-stílusban ünneplik a szórakoztató és spontán dolgokat. Az első ilyen aktivitás egy nemzetközi TikTok-tánc-kihívás, a #RayBanElevatorDance, melynek főszereplője az olasz tartalomkészítő, Giulia Penna, valamint a világ 10 másik legmenőbb TikTok-tartalomkészítője: @laurieelle (UK), @roxanne.off (Franciaország), @marekfritza (Németország), @aidamartorell (Spanyolország) és Giulia Vitaliti (Olaszország), valamint @bdash_2, @yvnghomie, @raino, @luiscervantes és @officiallizsanchez (USA). A tartalomkészítők egyéni stílusukban mutatják be Giulia mozdulatait, és arra buzdítják követőiket, hogy vegyenek részt a kihívásban a #RayBanElevatorDance hashtaggel.
Másodikként a márka bemutat egy új Instagram-hatást, ezzel a Ray-Ban elindítja új időszámítását, amit az optikai szolgáltatásoknak és a márkakultúrának szentel. Az Instagram-filter kiemeli a Ray-Ban Authentic szemüveg előnyeit, így ezek még vonzóbbá válnak a közösségi médiában. A rövidfilmek a márka szerelmeseinek készültek, akik szeretnek lépést tartani az újdonságokkal.
Akár egy új pályát fedezel fel egy gamer Nomad modellben, akár egy State Street darabot választasz, a Ray-Banben minden tekintet rád szegeződik. Tudod, mit kell tenned: nézz a közönség szemébe, és mutasd meg, milyen, amikor félelem nélkül önmagad vagy!
RÖVID KAMPÁNYOK
A VIDEÓJÁTÉKOSOK
A kampányvideóban a két játékos a kontrollert szorítva megpróbálja egymást felülmúlni, miközben az izgalmas és gyors verseny közben a legújabb Ray-Ban szemüvegeket viselik. A márka újraértelmezi a stílust, hogy biztos lehess abban, hogy You’re On: az autentikus Ray-Ban-designt a legmodernebb digitális lencsékkel és az eredeti logóval párosítja, az UV- és a kékfény-szűrő minden előnyével. Minden lencse személyre szabott, így a kerethez és viselője igényeihez is illeszkedik a tisztánlátás és kényelem érdekében.
LIFT
Egy véletlen találkozás. Egy lift. Vadidegenek. Találkozás és kapcsolódás, ami egy váratlan köteléket teremt köztük. A Ray-Ban State Street keretet viselve önmaguk lehetnek. A szűk liftben együtt utaznak, a pillanatnak élnek, és kizárják a külvilágot, ahogy megelevenedik előttük a víziójuk. Mindketten bármikor készen állnak.
A YOU’RE ON KAMPÁNYHOZ KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK:
RB2186 – STATE STREET
A Ray-Ban State Street modellje gondoskodik az eredetiségről. A karakteres szárak és a szemöldök vonalát követő felső rész kiszélesedése ellenállhatatlanná teszik a modellt. Az egyedi keret retró hangulatot idéz és vintage színekben pompázik, az új havana árnyalatok és a szegecselt logó pedig ikonikus megjelenést kölcsönöz.
RX5486 – STATE STREET OPTICAL
A lázadó optikai megoldás az elegáns stílust ötvözi a merész fiatalsággal, ami 1968 óta változtatja meg a világot. Az egyedi, acetátból készült forma kiszélesedő részletei, a ferdített szemöldökvonal, a szegecselt elemek és az új havana árnyalatok feldobják az arcot, a fekete modell pedig emlékezetes mély benyomást kelt.
RX5487 NOMAD OPTICAL
A 80-as évek ikonikus napszemüvege, a Nomad időutazóként tér vissza egy optikai megoldással. Merész, szögletes formájával, mélyen ívelt szárvégeivel és a szélesedő szárakkal a modell egyedi stílust kölcsönöz viselőjének. A klasszikus fekete vagy a havana szín minden tekintetet magára vonz, ragyogó kék-szürke csíkokkal pedig könnyed hangulatot áraszt.
A sajtóközleményhez tartozó válogatott képek az alábbi linken tölthetők le:
***************
További információ és kapcsolat:
Petrányi-Széll Rita
PS:PRovocative
Telefon: (+36) 1 782 4246
Mobil: (+36) 30 347 6472
E-mail: rita.petranyi@psprovocative.com
Webcím: http://www.psprovocative.com
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
A Ray-Banről:
https://www.ray-ban.com
Facebook.com/RayBan
Twitter.com/ray_ban
Instagram: @rayban
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
A Luxottica Csoportról
A Luxottica Csoport a prémium, luxus- és sportszemüvegek vezető vállalata, amely Észak-Amerikában, Ázsiában, Kínában, Dél-Afrikában, Latin-Amerikában és Európában több mint 7 ezer optikával és napszemüveg-kiskereskedelmi üzlettel rendelkezik. Az erős és kiegyensúlyozott cég saját márkái közé tartozik a világ leghíresebb napszemüvegmárkája, a Ray-Ban, az Oakley, a Vogue Eyewear, a Persol, az Oliver Peoples és az Alain Mikli. Ezenkívül szerződésben áll a Giorgio Armanival, a Bulgarival, a Burberryvel, a Chanellel, a Coach-csal, a Dolce & Gabbanával, a Ferrarival, a Ralph Laurennel, a Pradával, a Michael Korsszal, a Tiffany & Co.-val, a Valentinóval és a Versace-val. Globális szinten több mint 150 országban van jelen, és közel 9100 kiskereskedelmi üzletet is üzemeltet, többek között olyan vezető kiskereskedelmi láncokat, mint a LensCrafters, a Pearle Vision és az ILORI Észak-Amerikában, az OPSM és a Laubman & Pank Ázsiában, a LensCrafters Kínában, a GMO Latin-Amerikában és a Sunglass Hut világszerte. A termékek tervezése és gyártása az Olaszországban található hat üzemben, a Kínában található két saját tulajdonú üzemben, egy Brazíliában található üzemben és egy Amerikában található üzemben történik. Utóbbiban csak sportviselet gyártására vannak berendezkedve. A Luxottica Csoport megközelítőleg 82 000 munkatársat foglalkoztat, 2018-ban a nettó bevétele több mint 9 milliárd euró volt. További információ a www.luxottica.com weboldalon áll rendelkezésre.