2021-es nyári és őszi szemüvegtrendek

A legújabb férfi- és női szemüvegtrendeket a modern stílus, az innovatív anyagok és a fenntarthatóság jellemzi. Emellett nagy hatással volt rájuk a hetvenes évek csillogása, a klasszikus geometria, az athleisure, valamint a Pantone idei színei.

 

Az alábbiakban a Luxottica, a világ vezető napszemüveggyártó vállalatának öt meghatározó idei trendjét vesszük sorra.

 

Modern stílus innovatív anyagokkal

(Giorgio Armani, Prada, Emporio Armani)

A Luxottica futurisztikus vonalvezetése és korszerű formatervezése meghatározó szerepet játszik a 2021-es trendekben. Az innovatív anyagok használatával a vállalat nem köt kompromisszumot a szépség és stílus tekintetében: a modellek a már jól ismert minőségben és megjelenéssel elérhetőek, míg az előállítás folyamata megváltozik. A szemüvegkeretek az ipari hulladékok hasznosítása és az azt követő újradarálási folyamat során előállított 100%-ban újrahasznosított anyagokból készülnek, míg a lencséket bioalapú anyagokból vagy tiszta kristályból állítják elő. A csomagolás a dobozoktól a kartonokig olyan anyagok felhasználásával készül, mint az újrahasznosított poliészter és papír.

 

A hetvenes évek csillogása

(Versace, Valentino, Vogue Eyewear)

A hetvenes éveket idéző modellek a pazar stílust, a fényűző életmódot és az alkalmi sikket foglalják keretbe.  A kortárs formákkal és modern részletekkel a márkák újraértelmezik védjegyeiket, az eltúlzott geometriai formák pedig merész megjelenést biztosítanak. Az időtlen elegancia mellett megjelennek a közel sem hétköznapi részletek: a pillangókra emlékeztető formák, a háromdimenziós logók vagy például a félholdat idéző alak is. A 2021-es trendekben megjelennek a láncok, amelyek vékony vagy vastagabb, markáns verziókban is megtalálhatóak.

 

 

A klasszikus geometria

(Prada, Bvlgari, Ray-Ban)

A letisztult vonalvezetés és az egyszerű geometriai formák is feltűnnek a 2021-es modelleknél. Megismerkedhetünk a merész, szögletes formákkal és a lekerekített változatukkal, valamint a visszatérő hexagonal és octagonal modellekkel is. A mélyen ívelt szárvégek egyedi stílust kölcsönöznek viselőjüknek, a domináns irány pedig a lineáris geometria és az élénk árnyalatok alkalmazása.

 

 

Athleisure

(Oakley, Prada Linea Rossa, Versace)

A sportosan lezser stílus a dinamikus formákat vonultatja fel. A modellek központi eleme az aktív életmód és a mozgás, amely avantgárd részletekkel és kortárs eleganciával párosul. A praktikus design kiemelkedő teljesítményhez lett tervezve, a kényelmet szem előtt tartva. A vibráló színek mellett megjelennek a neoprénből és bőrből készült szíjak is.

 

 

Pantone: Az év színei

(Dolce & Gabbana, Persol, Emporio Armani)

A Pantone Intézet 2021-es színei a napszemüvegtrendekben is megjelentek. A nyugtató szürkeárnyalat (Ultimate Gray) és a világos napsárga (Illuminating) az erőt és a reményt szimbolizálja. Míg a szürke modellek szolid, univerzális megjelenést biztosítanak, a sárgák napfényt és jókedvet csempésznek a mindennapokba. A karakteres formáknak és a geometriai elemeknek köszönhetően minden tekintet a viselőre szegeződik.

 

A sajtóközleményhez tartozó képek az alábbi linken tölthetők le:

https://bit.ly/Szemüvegtrendek2021

 

***************

További információ és kapcsolat:

 

Petrányi-Széll Rita

PS:PRovocative

Telefon: (+36) 1 782 4246

Mobil: (+36) 30 347 6472

E-mail: rita.petranyi@psprovocative.com

Webcím: http://www.psprovocative.com

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

A Luxottica Csoportról

A Luxottica Csoport a prémium, luxus- és sportszemüvegek vezető vállalata, amely Észak-Amerikában, Ázsiában, Kínában, Dél-Afrikában, Latin-Amerikában és Európában több mint 7 ezer optikával és napszemüveg-kiskereskedelmi üzlettel rendelkezik. Az erős és kiegyensúlyozott cég saját márkái közé tartozik a világ leghíresebb napszemüvegmárkája, a Ray-Ban, az Oakley, a Vogue Eyewear, a Persol, az Oliver Peoples és az Alain Mikli. Ezenkívül szerződésben áll a Giorgio Armanival, a Bulgarival, a Burberryvel, a Chanellel, a Coach-csal, a Dolce & Gabbanával, a Ferrarival, a Ralph Laurennel, a Pradával, a Michael Korsszal, a Tiffany & Co.-val, a Valentinóval és a Versace-val. Globális szinten több mint 150 országban van jelen, és közel 9100 kiskereskedelmi üzletet is üzemeltet, többek között olyan vezető kiskereskedelmi láncokat, mint a LensCrafters, a Pearle Vision és az ILORI Észak-Amerikában, az OPSM és a Laubman & Pank Ázsiában, a LensCrafters Kínában, a GMO Latin-Amerikában és a Sunglass Hut világszerte. A termékek tervezése és gyártása az Olaszországban található hat üzemben, a Kínában található két saját tulajdonú üzemben, egy Brazíliában található üzemben és egy Amerikában található üzemben történik. Utóbbiban csak sportviselet gyártására vannak berendezkedve. A Luxottica Csoport megközelítőleg 82 000 munkatársat foglalkoztat, 2018-ban a nettó bevétele több mint 9 milliárd euró volt. További információ a www.luxottica.com weboldalon áll rendelkezésre.