2021-es őszi és téli szemüvegtrendek

A 2021-es őszi és téli szemüveg-kollekciókat három trend befolyásolta: a futurizmus, a deco minimalizmus és a code-switch. A legújabb modelleket a letisztult formavilág, visszafogottabb színek jellemzik, melyek a 60-as és a 90-es éveket idézik meg. Az újdonságok között megjelennek a túlméretezett szemüvegek és a maszkszerű modellek is.

Az alábbiakban a prémium szemüvegmárkákat, többek között a Ray-Ban, az Oakley, a Prada és a Versace napszemüvegeket és optikai kereteket gyártó Luxottica három fő őszi-téli szemüvegtrendjét vesszük sorra:

Futurizmus
A futurizmus újraértelmezése központi szerepet kapott a Luxottica márkáinak legújabb kollekcióiban. A trend leginkább az uniszex és a férfimodellekben ismerhető fel, amelyeket különleges technológiai részletek gazdagítanak. A futurizmus domináns elemei a reduktív design és az indusztriális stílus, amelyek az áttetsző keretekben és gazdag részletekben mutatkoznak meg. Az egyszerű formák minimalista megjelenést biztosítanak, könnyed, laza hangulatot árasztanak.

Deco minimalizmus
A deco minimalizmus az art déco irányzatot és a minimalizmust ötvözi. A trendet leginkább a szobrászat és az ékszerészet inspirálta, amelyben a nosztalgikus retró hangulat és a kortárs formák találkoznak. A központi részletek – mint például az art déco minták és a márványozott színek – leginkább a látványos, elegáns és nőies szemüvegek formáiban jelennek meg. A férfi- és az uniszex modellek különleges, elegáns, de mégis letisztult részleteket sorakoztatnak fel.

Code-switch
A posztmodern stílust képviselő, code-switchnek keresztelt trend a kontrasztos színekre és a játékos formákra épít. Leginkább a női és uniszex szemüvegeknél jellemző, amelyek a saját individuumunkat segítenek kifejezni, és arra biztatnak, hogy szabadon döntsünk arról, hogy mit és milyen alkalomra viselünk. Ennél a trendnél a formák és a színek dualitása kapja a legnagyobb szerepet. Megjelennek az ironikus, érzelmi, kifejező formák, és rengeteg színátmenettel is találkozhatunk a különböző kollekcióknál.

A sajtóközleményhez tartozó képek az alábbi linken tölthetők le:
https://bit.ly/SzemüvegtrendekFW21

***************
További információ és kapcsolat:

Petrányi-Széll Rita
PS:PRovocative
Telefon: (+36) 1 782 4246
Mobil: (+36) 30 347 6472
E-mail: rita.petranyi@psprovocative.com
Webcím: http://www.psprovocative.com

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

A Luxottica Csoportról
A Luxottica Csoport a prémium, luxus- és sportszemüvegek vezető vállalata, amely Észak-Amerikában, Ázsiában, Kínában, Dél-Afrikában, Latin-Amerikában és Európában több mint 7 ezer optikával és napszemüveg-kiskereskedelmi üzlettel rendelkezik. Az erős és kiegyensúlyozott cég saját márkái közé tartozik a világ leghíresebb napszemüvegmárkája, a Ray-Ban, az Oakley, a Vogue Eyewear, a Persol, az Oliver Peoples és az Alain Mikli. Ezenkívül szerződésben áll a Giorgio Armanival, a Bulgarival, a Burberryvel, a Chanellel, a Coachcsal, a Dolce & Gabbanával, a Ferrarival, a Ralph Laurennel, a Pradával, a Michael Korsszal, a Tiffany & Co.-val, a Valentinóval és a Versace-val. Globális szinten több mint 150 országban van jelen, és közel 9100 kiskereskedelmi üzletet is üzemeltet, többek között olyan vezető kiskereskedelmi láncokat, mint a LensCrafters, a Pearle Vision és az ILORI Észak-Amerikában, az OPSM és a Laubman & Pank Ázsiában, a LensCrafters Kínában, a GMO Latin-Amerikában és a Sunglass Hut világszerte. A termékek tervezése és gyártása az Olaszországban található hat üzemben, a Kínában található két saját tulajdonú üzemben, egy Brazíliában található üzemben és egy Amerikában található üzemben történik. Utóbbiban csak sportviselet gyártására vannak berendezkedve. A Luxottica Csoport megközelítőleg 82 000 munkatársat foglalkoztat, 2018-ban a nettó bevétele több mint 9 milliárd euró volt. További információ a www.luxottica.com weboldalon áll rendelkezésre.