Berobbant a TikTok-on Horgas Ádám Digital Producer oldala, mellyel a színházi és filmes szférát is szeretné támogatni

Alig indult el, de szűk két hónap alatt máris több, mint 20.000 követőt és több, mint 150.000 kedvelést vonzott a TikTokon Horgas Ádám Digital Producer oldala.

A számos nagysikerű színházi produkció rendezője és művészeti vezetője olyan modellt talált ki, ami a közösségi oldalakra épülő kereskedelmi stratégiával próbál támogatást szerezni mozgóképes tartalmak, elsősorban sorozatok gyártásához. A nézők a cég működését egy fikciós sorozaton keresztül ismerhetik meg. A sorozat főszereplője a Franciska nevű karakter, akinek rejtélyekkel teli életébe pillanthatunk be, sőt bele is szólhatunk az eseményekbe.

Már nyolc rész elérhető az oldalon, valamint egy csomó izgalmas kihívás, amin nem csak részt vehetünk, de még pénzt is nyerhetünk. Ez az új ötlet elképesztő ütemben vonzza a követőket, Franciskának máris jelentős rajongói bázisa van. A titkokkal teli történet számos új szereplő érkezését ígéri, úgy tűnik, izgalmakban és humorban nem lesz hiány.

Az oldal mögött álló Horgas Ádám nem először kavarja fel az online világát. Az 1990-es években ő honosította meg a színházi trailer fogalmát, 2010-ben elkészítette az első magyar websorozatot Mab címmel, 2011-ben pedig létrehozta az első Európai Websorozat Fesztivált Andy Vajna fővédnökségével.Jelenleg pedig – a Digital Producer mellett – egy új típusú stream tévéhez vár befektetőket, amit a Telekom támogatásával fejlesztett.