Fenntartható szemüvegek az Emporio Armanitól

A márka környezetvédelem iránti elkötelezettségét a 2022/23-as őszi-téli szemüveg kollekciójában négy új modell ‒ két napszemüveg és két optikai keret ‒ reprezentálja, amelyek környezetbarát bioacetátból készültek és újrahasznosított poliészter csomagolást kaptak.

 

Az összetéveszthetetlenül dinamikus és városi hangulatú dizájnt a férfiak és a nők számára egyaránt merész vonalak jellemzik, hangsúlyozott szögekkel, amelyeket átlátszó színek lágyítanak, és amelyek bepillantást engednek a lencsék szerkezetébe.

Férfiak számára készült napszemüvegmodell bioacetát előlappal és halántékkal. Jellemzője a nagy méretű, szögletes lencsék, a halántékon látható fémmag és az

Armani Sustainability Values logó a belső oldalon. A szemüveg átlátszó piros színben kapható barna lencsékkel, vagy átlátszó zöld színhez illő lencsékkel.

Férfiaknak szánt szemüvegmodell négyzet alakú geometriai vonalakkal. A bioacetát keret kétféle színben kapható, átlátszó barna és kék változatban. A halánték fémmagja látható, belső oldalát az Armani Sustainability Values logó díszíti.

Női napszemüvegmodell hangsúlyos geometrikus vonalakkal. Átlátszó bioacetátból készült, a szemüvegszárak fémmagja látható, belső oldalán az Armani Sustainability Values jelzést viseli. Átlátszó barna színben, barna lencsékkel vagy átlátszó szürke színben, hozzá illő lencsékkel kapható.

A macskaszem forma modern változata ez a geometrikus kialakítású, átlátszó női szemüveg. Bioacetátból készült, a halántékon egy fémmag látható, belső oldalán pedig az Armani Sustainability Values logója kapott helyet. Fényes kivitelben, átlátszó rózsaszín és átlátszó barna színben kapható.

A Luxottica Csoportról

A Luxottica Csoport a prémium, luxus- és sportszemüvegek vezető vállalata, amely Észak-Amerikában, Ázsiában, Kínában, Dél-Afrikában, Latin-Amerikában és Európában több mint 7 ezer optikával és napszemüveg-kiskereskedelmi üzlettel rendelkezik. Az erős és kiegyensúlyozott cég saját márkái közé tartozik a világ leghíresebb napszemüvegmárkája, a Ray-Ban, az Oakley, a Vogue Eyewear, a Persol, az Oliver Peoples és az Alain Mikli. Ezenkívül szerződésben áll a Giorgio Armanival, a Bulgarival, a Burberryvel, a Chanellel, a Coachcsal, a Dolce & Gabbanával, a Ferrarival, a Ralph Laurennel, a Pradával, a Michael Korsszal, a Tiffany & Co.-val, a Valentinóval és a Versace-val. Globális szinten több mint 150 országban van jelen, és közel 9100 kiskereskedelmi üzletet is üzemeltet, többek között olyan vezető kiskereskedelmi láncokat, mint a LensCrafters, a Pearle Vision és az ILORI Észak-Amerikában, az OPSM és a Laubman & Pank Ázsiában, a LensCrafters Kínában, a GMO Latin-Amerikában és a Sunglass Hut világszerte. A termékek tervezése és gyártása az Olaszországban található hat üzemben, a Kínában található két saját tulajdonú üzemben, egy Brazíliában található üzemben és egy Amerikában található üzemben történik. Utóbbiban csak sportviselet gyártására vannak berendezkedve. A Luxottica Csoport megközelítőleg 82 000 munkatársat foglalkoztat, 2018-ban a nettó bevétele több mint 9 milliárd euró volt. További információ a www.luxottica.com weboldalon áll rendelkezésre.