Haladj tovább az utadon a Ray-Bannel

A világ egyik legismertebb szemüvegmárkája visszamegy az időben, hogy történelmet írhasson a jelenben. A Ray-Ban új kollekciója ötvözi a modern divatot a klasszikus stílussal, és arra motiválja viselőit, hogy tartsanak ki a jó dolgok mellett, folytassák az alkotást, és legyenek naprakészek.

A legújabb kollekció bemutat újragondolt modelleket, merész vonalvezetéseket és megújult karaktereket is. Amellett, hogy a kollekcióban a tervezők visszanyúltak a gyökerekhez, új, ikonikus darabok is születtek, amelyek méltóan képviselik a márkát.

Az időtálló szemüvegek között megtalálhatjuk a márka védjegyévé vált Aviatort vagy a Clubmastert, valamint a divatos felfrissülést nyújtó Leonard vagy Highstreet modelleket. A könnyed kiegészítők egyszerre örökzöldek, elegánsak és üdítőek viselőjük számára, az ismert formák vidám színekben is elérhetőek. Megmaradtak azonban a márka olyan jellegzetes vonásai, mint például a dupla híd és a szénszálas keret.

https://www.ray-ban.com
Facebook.com/RayBan
Twitter.com/ray_ban
Instagram: @rayban

A Luxottica Csoportról

A Luxottica Csoport a prémium, luxus- és sportszemüvegek vezető vállalata, amely Észak-Amerikában, Ázsiában, Kínában, Dél-Afrikában, Latin-Amerikában és Európában több mint 7 ezer optikával és napszemüveg-kiskereskedelmi üzlettel rendelkezik. Az erős és kiegyensúlyozott cég saját márkái közé tartozik a világ leghíresebb napszemüvegmárkája, a Ray-Ban, az Oakley, a Vogue Eyewear, a Persol, az Oliver Peoples és az Alain Mikli. Ezenkívül szerződésben áll a Giorgio Armanival, a Bulgarival, a Burberryvel, a Chanellel, a Coach-csal, a Dolce & Gabbanával, a Ferrarival, a Ralph Laurennel, a Pradával, a Michael Korsszal, a Tiffany & Co.-val, a Valentinóval és a Versace-val. Globális szinten több mint 150 országban van jelen, és közel 9100 kiskereskedelmi üzletet is üzemeltet, többek között olyan vezető kiskereskedelmi láncokat, mint a LensCrafters, a Pearle Vision és az ILORI Észak-Amerikában, az OPSM és a Laubman & Pank Ázsiában, a LensCrafters Kínában, a GMO Latin-Amerikában és a Sunglass Hut világszerte. A termékek tervezése és gyártása az Olaszországban található hat üzemben, a Kínában található két saját tulajdonú üzemben, egy Brazíliában található üzemben és egy Amerikában található üzemben történik. Utóbbiban csak sportviselet gyártására vannak berendezkedve. A Luxottica Csoport megközelítőleg 82 000 munkatársat foglalkoztat, 2018-ban a nettó bevétele több mint 9 milliárd euró volt. További információ a www.luxottica.com weboldalon áll rendelkezésre.