Ray-Ban for Scuderia Ferrari

Új stílus a versenyszezonra

A Formula-1 és a stílus mindig is szorosan összefonódott. Az idei szezonban a Ray-Ban bemutatja a Scuderia Ferrari számára készült új kollekcióját, amelynek darabjait a versenyzők stílusához tervezték és a vezetéshez optimalizálták.

A most hétvégén megrendezésre kerülő magyar nagydíjon már jó eséllyel láthatjuk az új Ray-Ban for Scuderia Ferrari szemüvegeket, melyeket az ikonikus „ágaskodó ló” embléma is díszít. A kollekcióban hangsúlyosak a piros és a Modena sárga színek, a formák áramvonalasak és lendületesek, az anyagok között pedig a nejlonszál és a csúcstechnológiás karbonszál dominál, a már jól ismert ütéselnyelő gumival kiegészítve.

A finom tapintású darabok exkluzivitását a minden lencsén és száron megjelenő Scuderia Ferrari logó, valamint az egyedi csomagolás is jelzi.

B4125M

Nyertesként érkezhetünk a pályára, hiszen a merész görbék és a legendás védjegy az ikonikus pilóta modellen bontakoznak ki, exkluzív Scuderia Ferrari formatervvel. A modell prémium vonzerejét a könnyed, matt kidolgozás, és az átlátszó nejlonszálból készült keret adja, míg a tükrös vagy a színátmenetes lencse egy szempillantás alatt a dobogó legtetejére emel. A hangsúlyos piros vagy sárga gumi, és a lencséken megtalálható „ágaskodó ló” embléma a Ray-Ban for Scuderia Ferrari kollekció ismertetőjegyei. Választhatunk 5 különböző színből, többek között a modern transzparens szürke, a klasszikus havanna, valamint a kortárs árnyalatokkal fűszerezett fekete közül.

RB3847M

Letisztult és karakteres – az exkluzív Ray-Ban for Scuderia Ferrari design arra ösztönöz, hogy megéljük a világ leggyorsabb versenypályái iránti szenvedélyünket. A hagyományokhoz híven a legjobb teljesítményű ovális formák új magaslatok után kutatnak, ezek inspirálták a dupla híd szűk görbéit is. A modellt legendás magasságokba emeli az ultra-ellenálló acél, a hajlékony csukló, és a védjeggyel ellátott prémium lencse. Elérhető matt fém és klasszikus ezüst változatban, fekete színben piros és sárga részletekkel, valamint ikonikus zöldben is friss, lágyabb átmenetekkel és kéttónusú tükrös árnyalatokban.

RB3662M

Az „ágaskodó lóval” díszített modell a Ferrari esztétikáját tükrözi, miközben a dobogó legtetejét célozza meg az elkövetkezendő szezonokra. Az ultra-vékony és legmodernebb nejlonszálas keret matt vagy fényes fekete, metálszürke és ezüst árnyalatokban elérhető, míg a jellegzetes piros vagy Modena sárga színű részletek a nejlonszálas felső íven és a gumi szárvégeken jelennek meg. Azért, hogy tökéletes legyen a design, az ikonikus Ferrari embléma, a lencsén található Ray-Ban logó, és az egyedi lyukasztás hangsúlyozzák a prémium lencséket, amelyek fényes változatban is elérhetőek.

RB8324M

A  szénszálak könnyed rugalmasságát az adrenalin inspirálta, a megjelenést a Ray-Ban for Scuderia Ferrari formaterv határozza meg. A csúcstechnológiás megjelenéshez hozzátartoznak a gumiabroncs mintázatú keretek, amelyekhez süllyesztett lencsék és szárak tartoznak, az eredmény pedig a lesimult hatás. A fémhidakat a jellegzetes piros vagy a sárga színek díszítik, míg a gumis részletek lágyabb fogást biztosítanak, és még jobban kihangsúlyozzák a stílust. A prémium polarizált, tükrös vagy szolid árnyalatú lencsék az ikonikus „ágaskodó ló” emblémával és a Ray-Ban logóval vannak díszítve, ezek a kollekció exkluzivitását hangsúlyozzák és győzelemre juttatják viselőjüket.***************

További információ és kapcsolat:

Petrányi-Széll Rita

PS:PRovocative

Telefon: (+36) 1 782 4246

Mobil: (+36) 30 347 6472

E-mail: rita.petranyi@psprovocative.com

Webcím: http://www.psprovocative.com

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

A Ray-Banről:

https://www.ray-ban.com

Facebook.com/RayBan

Twitter.com/ray_ban

Instagram: @rayban

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

A Luxottica Csoportról

A Luxottica Csoport a prémium, luxus- és sportszemüvegek vezető vállalata, amely Észak-Amerikában, Ázsiában, Kínában, Dél-Afrikában, Latin-Amerikában és Európában több mint 7 ezer optikával és napszemüveg-kiskereskedelmi üzlettel rendelkezik. Az erős és kiegyensúlyozott cég saját márkái közé tartozik a világ leghíresebb napszemüvegmárkája, a Ray-Ban, az Oakley, a Vogue Eyewear, a Persol, az Oliver Peoples és az Alain Mikli. Ezenkívül szerződésben áll a Giorgio Armanival, a Bulgarival, a Burberryvel, a Chanellel, a Coach-csal, a Dolce & Gabbanával, a Ferrarival, a Ralph Laurennel, a Pradával, a Michael Korsszal, a Tiffany & Co.-val, a Valentinóval és a Versace-val. Globális szinten több mint 150 országban van jelen, és közel 9100 kiskereskedelmi üzletet is üzemeltet, többek között olyan vezető kiskereskedelmi láncokat, mint a LensCrafters, a Pearle Vision és az ILORI Észak-Amerikában, az OPSM és a Laubman & Pank Ázsiában, a LensCrafters Kínában, a GMO Latin-Amerikában és a Sunglass Hut világszerte. A termékek tervezése és gyártása az Olaszországban található hat üzemben, a Kínában található két saját tulajdonú üzemben, egy Brazíliában található üzemben és egy Amerikában található üzemben történik. Utóbbiban csak sportviselet gyártására vannak berendezkedve. A Luxottica Csoport megközelítőleg 82 000 munkatársat foglalkoztat, 2018-ban a nettó bevétele több mint 9 milliárd euró volt. További információ a www.luxottica.com weboldalon áll rendelkezésre.